torsdag 11 januari 2007

Granen står så grön och grann


Ehh... eller inte.

Det ser rätt bedrövligt ut med horisontella ljus. Och det lustiga är att jag tycker att de lägger sig tidigare och tidigare för varje år.

Nej! Jag tänker inte skaffa en ädelgran. De doftar ju inte. Vad ska man med en gran till om den inte doftar?

Däremot funderar jag på om jag borde satsa på sådana där mindre ljus, som man brukar ha utomhus, till nästa år.

Nå väl, i helgen åker eländet ut. Jag funderar ävenså på om jag borde etablera någon slags julgransplundringstradition för Älskade Barns skull, men kan inte komma på något bra.

Nå väl, tack för i år, Barrtil Gran :)




Kommentarer:
Olivia: Jag slänger också ut det mesta av julen nu i helgen. Hur kul och mysigt det än är att pynta inför julen, så börjar åtminstone jag känna mig less på det nu. Det enda jag har lite svårt att ta bort ännu är de elektriska ljusstakarna - de lyser upp så fint i mörkret.
Lovisa: Jag skulle också hellre ha en riktig gran men det funkar inte med allergin....

Inga kommentarer: